Verdier som varer

Foto

For KLP Eiendom

Norges Blindeforbund har veldig mange flinke ververe rundt om i landet.

Deres innsats hjelper til med å skaffe både faste givere og nye medlemmer. 

Composite material, Photograph, Standing, Flooring, Brown, Floor, Pedestrian, Waist

Utfordringen

KLP Eiendom har som mål å styrke merkevaren sin med utgangspunkt i konseptet “Verdier som varer”, utviklet av Mint Creative.

Målet var å kommunisere langsiktighet, soliditet og bærekraft på en måte som skiller seg fra den tradisjonelle eiendomsbransjen. Oppdraget krevde et sterkt visuelt uttrykk som kunne brukes i både fysiske og digitale kampanjer.

Løsningen

Pressworks leverte en tredelt fotojobb som løftet frem KLP Eiendoms verdier:

Little black dress, One-piece garment, Shoulder, Fashion, Standing, Beauty, Waist, Knee
Vision Care, Eyewear, Sunglasses, Chin, Glasses, Sleeve, Forehead, Nose, Shoulder, Goggles

1. En serie portretter av KLP-ansatte, fotografert i både bymiljøer og KLP Eiendoms bygg, for å fremheve menneskene bak selskapet.

Facial expression, Smile, Happiness, Sitting
Formal wear, Dress shirt, White-collar worker, Collar, Standing, Outerwear, Blazer, Suit, Coat, Necktie
High-rise building, Blue, Daytime, Glass
High-rise building, Glass

2.

Stilistiske fotografier av utvalgte KLP Eiendoms bygninger, som visualiserer arkitektonisk kvalitet og bærekraftige investeringer.

High-rise building, Metropolitan area, Composite material, Daytime, Architecture, Glass, Apartment, Metropolis, Engineering
Black and white, Road surface, Tile Flooring, Composite material, Floor, Monochrome, Concrete, Grey
Black and white, Monochrome photography, Flooring, Floor, Tile, Grey

3.

Nærbilder av materialer for å symbolisere soliditet og varighet.

Finger, Wrist, Gesture

Resultatet

Fotografiene dannet grunnlaget for en langsiktig merkevarekampanje, distribuert på tvers av fysiske og digitale medier, inkludert printannonser, digitale utendørskjermer og KLPs egne kanaler.

Et hyggelig sitat fra Hege som jeg må hente inn.

Hege Brandal, markedsdirektør Geodata