Verdier som varer
Foto
For KLP Eiendom
Norges Blindeforbund har veldig mange flinke ververe rundt om i landet.
Deres innsats hjelper til med å skaffe både faste givere og nye medlemmer.

Utfordringen
KLP Eiendom har som mål å styrke merkevaren sin med utgangspunkt i konseptet “Verdier som varer”, utviklet av Mint Creative.
Målet var å kommunisere langsiktighet, soliditet og bærekraft på en måte som skiller seg fra den tradisjonelle eiendomsbransjen. Oppdraget krevde et sterkt visuelt uttrykk som kunne brukes i både fysiske og digitale kampanjer.
Løsningen
Pressworks leverte en tredelt fotojobb som løftet frem KLP Eiendoms verdier:


1. En serie portretter av KLP-ansatte, fotografert i både bymiljøer og KLP Eiendoms bygg, for å fremheve menneskene bak selskapet.




2.
Stilistiske fotografier av utvalgte KLP Eiendoms bygninger, som visualiserer arkitektonisk kvalitet og bærekraftige investeringer.



3.
Nærbilder av materialer for å symbolisere soliditet og varighet.

Resultatet
Fotografiene dannet grunnlaget for en langsiktig merkevarekampanje, distribuert på tvers av fysiske og digitale medier, inkludert printannonser, digitale utendørskjermer og KLPs egne kanaler.
Et hyggelig sitat fra Hege som jeg må hente inn.
Hege Brandal, markedsdirektør Geodata