Vår spesialitet er å gi arbeidsgivere større tiltrekningskraft på de beste hodene.
Employer Branding
Vår spesialitet er å gi arbeidsgivere større tiltrekningskraft på de beste hodene.
Employer Branding
Bærekraftstiltak kan øke kundetilfredshet og -loyalitet, styrke merkevareverdien, forbedre omdømme, øke salget og gjøre en arbeidsplass mer attraktiv for nye medarbeidere.
Bærekraftskommunikasjon
Bærekraftstiltak kan øke kundetilfredshet og -loyalitet, styrke merkevareverdien, forbedre omdømme, øke salget og gjøre en arbeidsplass mer attraktiv for nye medarbeidere.
Bærekraftskommunikasjon
Men dette fordrer at tiltakene kommuniseres på en effektiv måte.
Det er her Pressworks kommer inn.
Bærekraftstiltak kan øke kundetilfredshet og lojalitet, styrke merkevareverdien, forbedre omdømme, øke salget og gjøre en arbeidsplass mer attraktiv.
Bærekraftskommunikasjon
Men dette fordrer at tiltakene kommuniseres på en effektiv måte.
Det er her Pressworks kommer inn.
Alle typer virksomheter kan oppnå klare konkurransefordeler med sine bærekraftstiltak.
I dag er nesten alle interessenter rundt et selskap opptatt av bærekraft, ikke bare kunder, men også leverandører, investorer, det offentlige og ikke minst selskapets egne ansatte.
Pressworks jobber strategisk med kommunikasjon for selskaper som tar del i det grønne skiftet.
Alle typer virksomheter kan oppnå klare konkurransefordeler med sine bærekraftstiltak.
I dag er nesten alle interessenter rundt et selskap opptatt av bærekraft, ikke bare kunder, men også leverandører, investorer, det offentlige og ikke minst selskapets egne ansatte.
Pressworks jobber strategisk med kommunikasjon for selskaper som tar del i det grønne skiftet.
Bærekraftig historiefortelling
Bærekraft er nøkkelen til et sterkt varemerke
Fremtidens kunder, samarbeidspartnere og arbeidstagere vil tiltrekkes av merkevarer som driver ansvarlig, miljøvennlig og bærekraftig.
Dermed stilles det også nye krav til måten selskaper kommuniserer verdier. Det grønne skiftet åpner samtidig for nye, spennende muligheter innen forretningsutvikling markedsføring og digital historiefortelling.
Ingen forventer at virksomheten har nådd alle sine bærekraftsmål. Men det er helt sentralt at selskaper viser til sine målsettinger og hvordan man jobber for å nå dem. Og i dette bor det mange fine historier.
Ved å benytte den dokumentariske verktøykassen med tekst, foto og video forteller vi ekte, ærlige og troverdige historier.
Pressworks har formidlet bærekraft for selskaper som KLP Eiendom, Kristiania, Miljøfyrtårn, Resirqel og Statkraft.
Bærekraftskommunikasjon krever større grad av troverdighet og ærlighet enn tradisjonell kommunikasjon. Det handler om å være autentisk, ærlig og pålitelig som virksomhet, og å klart kommunisere hvordan man bidrar til bærekraft.
Samtidig er det strengere krav til sannhet bak påstander i markedsføring. Derfor jobber vi i Pressworks med samme krav til dokumentasjon som journalistikken. Og derfor har vi også signert Grønnvaskingsplakaten.
Caser
Bærekraft er et spørsmål om troværdighet
Pakke 1
1 Artikkel
99 000,-
Oppstart / Research
Prosjektledelse
Tekst
Foto
Vev
Call to action
URL
Tracking
Employer Branding
Pakke 2
3 Artikler
249 000,-
Oppstart / Research
Prosjektledelse
Tekst
Foto
Vev
Call to action
URL
Tracking
Pakke 3
5 Artikler
399 000,-
Oppstart / Research
Prosjektledelse
Tekst
Foto
Vev
Call to action
URL
Tracking
Vi har utviklet en digital tjeneste som gjør det enklere for kreative team å skape godt innhold.
HK stories 2022
/ Høyskolen Kristiania
Kanskje dette er en artikkel?
Se våre tips
/ Dette Er Kunden
Eksempel på EN VELDIG kul case
Alle caser
/ Dette Er Kunden