Et tidløst merke møter bærekraftig fremtid

Barbour ønsket en omfattende fotoleveranse som kunne fremheve merkevarens klassiske stil, tidløse kvalitet og bærekraftige initiativ.

Kunde: Barbour Flagshipstore Oslo

Leveranse:

Foto

SoMe

Konsept:

Reklame

Merkevare

Briefen

Oppdraget inkluderte produktbilder, bilder av klær i bruk, bilder som formidler butikkens atmosfære. Pressworks dekket også et kundeevent med fokus på gjenbruk og bærekraft – Reused – med både video og foto.

LØSNINGEN

Pressworks leverte en serie fotografier og videoreportasjer som er tro mot Barbours visuelle identitet. Bildene er preget av naturlige, jordnære toner, med fokus på detaljer som fremhever materialkvalitet og håndverk.

Fotografiene er tatt både av produkter alene og i bruk på modell for å skape en kombinasjon av stil og funksjonalitet. I tillegg dokumenterte vi kundeeventet Reused, hvor fokus var på gjenbruk og bærekraft.

Pressworks har også levert en rekke detaljfotografier av produkter som vesker, støvler og klær, med fokus på tekstur og design, samt en serie med modellbilder som fremhever Barbours stilfulle, men praktiske kvaliteter gjennom klær i bruk.

Sleeve, Collar, Fashion, Grey
Luggage & bags, Bag

Pressworks dekket også eventet Reused med foto og videoreportasjer, samt intervjuer med kunder og samarbeidspartnere. Materialet Pressworks leverte gjorde at eventet fikk leve i ukesvis gjennom godt innhold i Barbours sosiale medie-kanaler.

Et hyggelig sitat fra Hanne som Christain må hente inn.

Hanne Thorstensen, daglig leder, Barbour

HK Stories 2022

Foto

Vide

Tekst

Design

For Høyskolen Kristiania

Works

Works